Klantenservice

Waar ben je naar op zoek?
Neem contact op
Verstuur
Nog steeds een vraag? Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Hoofdschakelaar
  • 2. Verzending
    • 2.1. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
      • Wanneer u een bestelling op werkdagen voor 17.00 uur plaatst, wordt deze in de meeste gevallen binnen 48 uur geleverd. Op momenten dat wij uw bestelling sneller kunnen verwerken, zullen we dit zeker niet nalaten.

        Bij het verzenden van uw order, wordt u per e-mail op de hoogte gesteld.

        Wij verzenden de orders zoveel mogelijk compleet. Wanneer 1 van de artikelen in uw order niet op voorraad is, kan er enige vertraging in de levering optreden. Uiteraard doen we ons uiterste best, u van de status van uw order op de hoogte te houden.

    • 2.2. Worden er ook verzendkosten in rekening gebracht?
      • Dit is afhankelijk van het totaalbedrag van uw bestelling, en de omvang van de materialen.

        Verzendkosten binnen Nederland
        -Orders met een orderwaarde vanaf EUR 150,- inclusief btw, die via de reguliere pakketdienst kunnen worden verstuurd, worden binnen Nederland gratis bezorgd.
        -Tot een orderwaarde van EUR 150,- inclusief btw, hanteren wij binnen Nederland voor reguliere pakketten EUR 6,95 verzendkosten.
        -Pakketten die zwaarder zijn dan 30 kilo of onder de noemer 'lengtemateriaal' vallen, worden geleverd met een vrachtwagen. Hiervoor brengen wij EUR 10,- vrachtkosten in rekening (met uitzondering van de waddeneilanden). Voor informatie over de levering van een vrachtpakket naar de waddeneilanden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

        Verzendkosten België
        -Voor leveringen naar België, van pakketten tot 30 kilo en die qua afmetingen met de reguliere pakketdienst kunnen worden verstuurd, brengen we EUR 9,95 verzendkosten in rekening.
        -Pakketten die zwaarder zijn dan 30 kilo of onder de noemer 'lengtemateriaal' vallen, worden bezorgd met een vrachtwagen. Voor vrachtpakketten naar België brengen wij EUR 50,- vrachtkosten in rekening.

        Verzendkosten overige EU landen
        -Onze klantenservice informeert u graag over de verzend-/vrachtkosten.

  • 3. Bestellen
    • 3.1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
      • Volg onderstaande stappen om een bestelling te plaatsen.

        1. Ga naar het product van uw keuze.
        2. Klik op de blauwe button 'in winkelwagen'.
        3. Klik op 'Ga verder met winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Bestellen' om uw bestelling te plaatsen.
        4. Herhaal de eerste drie stappen indien u meerdere producten wenst te bestellen.
        5. Op de winkelwagenpagina pagina kiest u onderaan voor "Bestelling afronden".
        6. Vul uw gegevens in en kies een betaalmethode. Tot slot komt u op de "controle"-pagina (stap 4) waar al uw gegevens nog eens netjes vermeld staan.
        7. Om uw bestelling te plaatsen klikt u op "Kopen". Hiermee maakt u uw bestelling definitief.
        8. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat op de controle-pagina op "Kopen" wordt geklikt.
        9. U ontvangt een orderbevestiging per e-mail als de bestelling is geplaatst.
    • 3.2. Kan ik in termijnen betalen?
      • Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.

    • 3.3. Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen? Wat moet ik doen?
      • Indien u betaald heeft, maar geen bevestiningsmails heeft ontvangen. Bel dan even met onze klantenservice.

  • 4. Account